Medlem

Varmt välkommen som medlem i Konstföreningen i Lidingö!

Som medlem i Konstföreningen får du aktuell information om alla föreningens aktiviteter. Två gånger om året skickas en Bulletin via mejl till alla medlemmar med information om vårens eller höstens kommande aktiviteter. Innehållet i Bulletinen publiceras även på föreningens hemsida.

För att bli medlem i Konstföreningen i Lidingö fyller man i formuläret och godkänner hanteringen av personuppgifter innan man trycker på SKICKA.

Medlemsavgiften för år 2024 är 250 kr. Avgiften betalas in på plusgirot 11 70 77-8.

Angående Dataskyddsförordningen GDPR
Den 25 maj 2018 trädde den nya Dataskyddsförordningen i kraft i hela Europa och ersätter den Svenska Personuppgiftsförordningen (PUL). Det innebär att du själv ska kunna ha kontroll över information om hur dina personuppgifter hanteras.
Konstföreningen i Lidingö har register med postadresser och e-postadresser där det i båda fallen endast är samlat namn, adress och e-postadressser. OBS! Inga personnummer finns registrerade. Registret används för utskick av program. Registret används inte utanför Konstföreningen i Lidingö och kan inte användas av utomstående.